Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11722
Title: | Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу в умовах модернізації освіти |
Authors: | Шеленкова, Наталія Леонідівна |
Keywords: | освіта психолого-педагогічний супровід навчально-виховний процес модернізація особистість |
Issue Date: | Oct-2019 |
Publisher: | Інтернет-конференція |
Citation: | Шеленкова Н. Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу в умовах модернізації освіти / Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції // FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. (м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року). Умань, 2019. С. 163-165. |
Abstract: | Пріоритетною метою модернізації освіти є забезпечення високої якості освіти, яка не зводиться тільки до навчання учнів, набору знань і навичок, але пов’язується з вихованням та з такими категоріями як «соціальне благополуччя», «самореалізація», «захищеність». Відповідно, сфера відповідальності системи психолого-педагогічного супроводу не може бути обмежена лише завданнями щодо подолання труднощів у навчанні, але повинна включати в себе завдання забезпечення успішної соціалізації, збереження і зміцнення здоров’я, захисту прав дітей та підлітків. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11722 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PSYKhOLOHO-PEDAHOHIChNYI_SUPROVID .pdf | Шеленкова Н. Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу в умовах модернізації освіти / Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції // FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. (м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року). Умань, 2019. С. 163-165. | 293,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.