Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733
Title: Developing Learner autonomy as a Major factor in Pre-service Teacher Training
Other Titles: Розвиток автономії студентів як головний фактор додипломної підготовки вчителів
Authors: Гембарук, Алла Степанівна
Keywords: learner autonomy
pre-service teacher training
school experience
reflection
EFT Methodology Curriculum
Issue Date: 21-Jun-2019
Publisher: Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД»
Citation: Gembaruk A.S. Developing Learner Autonomy as a Major Factor in Pre-Service Teacher Training. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (Київ, 21 червня 2019 р.). Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД». С.38–39.
Abstract: The article is focused on the role of learner autonomy in pre-service teacher training and describers the major ways of its developing suggested by the new Methodology Curriculum
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gembaruk _developing_learner_autonomy-_as_a_major_factor_in_pre-service_teacher+training.pdfосновна стаття611,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.