Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11857
Title: | Використання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови в початковій школі |
Authors: | Бойко, Яків Анатолійович |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології Інтернет комп’ютерні програми інтернет- ресурси англійська мова |
Issue Date: | Nov-2019 |
Publisher: | Гнозис |
Citation: | Бойко Я. Використання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови в початковій школі. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Київ: Гнозис, 2019. №4. Кн.1. Том I (83). С.481–489. |
Series/Report no.: | УДК;37.013-053.5(082) |
Abstract: | У статті здійснено огляд переваг застосування окремих інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування і підвищення англомовної компетенції учнів в початкових класах. Статтю присвячено проблемі особливостей використання цифрових технологій, охарактеризовані деякі інтерактивні методики, педагогічні програмні засоби та Інтернет-ресурси у процесі вивчення англійської мови в початковій школі. Автор досліджує потенційні можливості використання комп’ютера, цифрової гри, розмовляючих електронних книжок, фотоальбомів, віртуальних екскурсій у навчальному процесі. Впровадження мережних сервісів web 2.0 у мовній освіті виступає одним з перспективних напрямків інформатизації освітнього процесу, який допомагає сформувати в учнів стійку комунікативну компетентність під керівництвом досвідченого учителя. На вибір правильної стратегії до навчання молодших школярів англійської мови впливає багато факторів: вік учнів, наявність ресурсів, шкільний контекст, досвід та компетентність вчителя тощо. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11857 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
фахова_1_ст_Київ.pdf | 289,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.