Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11911
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартиненко, Лариса Броніславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T08:47:49Z | - |
dc.date.available | 2020-02-18T08:47:49Z | - |
dc.date.issued | 2019-03-12 | - |
dc.identifier.citation | Мартиненко Л,Б, Особистісні якості викладача вищого навчального закладу, Актуальні дослідження суспільних наук: Матеріали V Всеукраїнської наукової конференції 21 березня 2019 року. с.41-46 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11911 | - |
dc.description.abstract | До професійно-значимих якостей особистості викладача належать педагогічні здібності – сукупність особистісних якостей і здібностей, які інтегруються у певні спеціальні, моральні, психологічні та фізичні здатності. Педагогічні здібності – сукупність психічних рис особистості, необхідних для успішного оволодіння педагогічною діяльністю, її ефективного здійснення. В. А. Крутецький виділив такі педагогічні здібності: дидактичні, організаційно-комунікативні, особистісні. Педагогічні здібності передбачають: - відповідну спрямованість викладача; - ділові якості (спеціальні педагогічні уміння, навички, досвід); - риси характеру (вміння спілкуватися з тими, хто навчається); - знання індивідуальних особливостей тих, хто навчається; - психологічну культуру – здатність тонко відчувати настрої, переживання тих, хто навчається. Необхідним компонентом педагогічної майстерності є професійно-значимі особистісні риси та якості і гуманістична позиція викладача. Особистість викладача багатогранна за своєю сутністю. Не кожна людина може стати викладачем. Для оволодіння професією викладача потрібна досить жорстка структура здібностей, особистих якостей і певних соціально- психологічних нахилів. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;303.4(06) | - |
dc.relation.ispartofseries | А43; | - |
dc.subject | наукова ерудиція | uk_UA |
dc.subject | стимули та мотиви діяльності | uk_UA |
dc.subject | професійно-значущі якості | uk_UA |
dc.subject | Моральний авторитет | uk_UA |
dc.title | Особистісні якості викладача вищого навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Л,Б, (1).pdf | 357,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.