Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11911
Title: Особистісні якості викладача вищого навчального закладу
Authors: Мартиненко, Лариса Броніславівна
Keywords: наукова ерудиція
стимули та мотиви діяльності
професійно-значущі якості
Моральний авторитет
Issue Date: 12-Mar-2019
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Citation: Мартиненко Л,Б, Особистісні якості викладача вищого навчального закладу, Актуальні дослідження суспільних наук: Матеріали V Всеукраїнської наукової конференції 21 березня 2019 року. с.41-46
Series/Report no.: УДК;303.4(06)
А43;
Abstract: До професійно-значимих якостей особистості викладача належать педагогічні здібності – сукупність особистісних якостей і здібностей, які інтегруються у певні спеціальні, моральні, психологічні та фізичні здатності. Педагогічні здібності – сукупність психічних рис особистості, необхідних для успішного оволодіння педагогічною діяльністю, її ефективного здійснення. В. А. Крутецький виділив такі педагогічні здібності: дидактичні, організаційно-комунікативні, особистісні. Педагогічні здібності передбачають: - відповідну спрямованість викладача; - ділові якості (спеціальні педагогічні уміння, навички, досвід); - риси характеру (вміння спілкуватися з тими, хто навчається); - знання індивідуальних особливостей тих, хто навчається; - психологічну культуру – здатність тонко відчувати настрої, переживання тих, хто навчається. Необхідним компонентом педагогічної майстерності є професійно-значимі особистісні риси та якості і гуманістична позиція викладача. Особистість викладача багатогранна за своєю сутністю. Не кожна людина може стати викладачем. Для оволодіння професією викладача потрібна досить жорстка структура здібностей, особистих якостей і певних соціально- психологічних нахилів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11911
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Л,Б, (1).pdf357,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.