Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11911
Title: | Особистісні якості викладача вищого навчального закладу |
Authors: | Мартиненко, Лариса Броніславівна |
Keywords: | наукова ерудиція стимули та мотиви діяльності професійно-значущі якості Моральний авторитет |
Issue Date: | 12-Mar-2019 |
Publisher: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Мартиненко Л,Б, Особистісні якості викладача вищого навчального закладу, Актуальні дослідження суспільних наук: Матеріали V Всеукраїнської наукової конференції 21 березня 2019 року. с.41-46 |
Series/Report no.: | УДК;303.4(06) А43; |
Abstract: | До професійно-значимих якостей особистості викладача належать педагогічні здібності – сукупність особистісних якостей і здібностей, які інтегруються у певні спеціальні, моральні, психологічні та фізичні здатності. Педагогічні здібності – сукупність психічних рис особистості, необхідних для успішного оволодіння педагогічною діяльністю, її ефективного здійснення. В. А. Крутецький виділив такі педагогічні здібності: дидактичні, організаційно-комунікативні, особистісні. Педагогічні здібності передбачають: - відповідну спрямованість викладача; - ділові якості (спеціальні педагогічні уміння, навички, досвід); - риси характеру (вміння спілкуватися з тими, хто навчається); - знання індивідуальних особливостей тих, хто навчається; - психологічну культуру – здатність тонко відчувати настрої, переживання тих, хто навчається. Необхідним компонентом педагогічної майстерності є професійно-значимі особистісні риси та якості і гуманістична позиція викладача. Особистість викладача багатогранна за своєю сутністю. Не кожна людина може стати викладачем. Для оволодіння професією викладача потрібна досить жорстка структура здібностей, особистих якостей і певних соціально- психологічних нахилів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11911 |
Appears in Collections: | Історичний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Л,Б, (1).pdf | 357,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.