Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11972
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойко, Яків Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T14:24:52Z | - |
dc.date.available | 2020-02-20T14:24:52Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.citation | Boyko Yakiv. Green culture assessment of the American and Ukrainian high school students as future citizens. Studies in comparative education. 2019. Vol. 38, No. 2. Р. 6–17 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11972 | - |
dc.description.abstract | У статті характеризуються різні рівні сформованості екологічної культури учнів старших класів у сучасній середній школі США та України. Незважаючи на численні дослідження в цій галузі, вказана проблема залишається не повністю розкритою. У статті проаналізовано критерії сформованості екологічної культури старшокласників: когнітивно-аналітичний, ціннісно-мотиваційний і діяльнісно-поведінковий. Учні старших класів стануть незабаром громадянами своєї країни, а рівень їх екологічної грамотності є чітким показником майбутніх тенденцій в даній сфері. Ми також врахували той факт, що учні цих двох країн мають різний рівень екологічної культури. В американському підході вчителі намагаються зосередити увагу не лише на концептуальному і фактичному вивченню, а формуванню діяльнісних та науково-процесуальних навичок. В українських школярів високий рівень екологічних знань свідчить про більш теоретичний підхід у закладах загальної середньої освіти. Найкращий і найпродуктивніший спосіб покращити формування екологічної культури у вітчизняній системі екологічного виховання школярів – це використовувати деякі поради та кроки, які вже вивченні та розроблені в США. На основі проведених досліджень розроблено деякі рекомендації. Перед впровадженням будь-якої рекомендації щодо вдосконалення екологічної освіти в Україні необхідно враховувати особливості вітчизняної виховної практики. Кількість рекомендацій не є остаточною і може бути оновлена з часом. Такі рекомендації включають відведення важливої ролі сім’ї, підвищення ступеня оволодіння практичними екологічними навичками, використання міждисциплінарного підходу, ІКТ, методичних розробок та рекомендованих тем тощо. | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.017:502[504](477+73) | - |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | екологічна культура | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | логічне мислення | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | США | uk_UA |
dc.subject | учні старших класів | uk_UA |
dc.subject | екологічна грамотність | uk_UA |
dc.title | Green culture assessment of the American and Ukrainian high school students as future citizens | uk_UA |
dc.title.alternative | Моніторинг сформованості екологічної культури вітчизняних та американських старшокласників як майбутніх громадян | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
190069-422936-1-SM.pdf | 296,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.