Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-02-20T14:24:52Z-
dc.date.available2020-02-20T14:24:52Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationBoyko Yakiv. Green culture assessment of the American and Ukrainian high school students as future citizens. Studies in comparative education. 2019. Vol. 38, No. 2. Р. 6–17uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11972-
dc.description.abstractУ статті характеризуються різні рівні сформованості екологічної культури учнів старших класів у сучасній середній школі США та України. Незважаючи на численні дослідження в цій галузі, вказана проблема залишається не повністю розкритою. У статті проаналізовано критерії сформованості екологічної культури старшокласників: когнітивно-аналітичний, ціннісно-мотиваційний і діяльнісно-поведінковий. Учні старших класів стануть незабаром громадянами своєї країни, а рівень їх екологічної грамотності є чітким показником майбутніх тенденцій в даній сфері. Ми також врахували той факт, що учні цих двох країн мають різний рівень екологічної культури. В американському підході вчителі намагаються зосередити увагу не лише на концептуальному і фактичному вивченню, а формуванню діяльнісних та науково-процесуальних навичок. В українських школярів високий рівень екологічних знань свідчить про більш теоретичний підхід у закладах загальної середньої освіти. Найкращий і найпродуктивніший спосіб покращити формування екологічної культури у вітчизняній системі екологічного виховання школярів – це використовувати деякі поради та кроки, які вже вивченні та розроблені в США. На основі проведених досліджень розроблено деякі рекомендації. Перед впровадженням будь-якої рекомендації щодо вдосконалення екологічної освіти в Україні необхідно враховувати особливості вітчизняної виховної практики. Кількість рекомендацій не є остаточною і може бути оновлена з часом. Такі рекомендації включають відведення важливої ролі сім’ї, підвищення ступеня оволодіння практичними екологічними навичками, використання міждисциплінарного підходу, ІКТ, методичних розробок та рекомендованих тем тощо.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.017:502[504](477+73)-
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectекологічна культураuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.subjectучні старших класівuk_UA
dc.subjectекологічна грамотністьuk_UA
dc.titleGreen culture assessment of the American and Ukrainian high school students as future citizensuk_UA
dc.title.alternativeМоніторинг сформованості екологічної культури вітчизняних та американських старшокласників як майбутніх громадянuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
190069-422936-1-SM.pdf296,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.