Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11972
Title: | Green culture assessment of the American and Ukrainian high school students as future citizens |
Other Titles: | Моніторинг сформованості екологічної культури вітчизняних та американських старшокласників як майбутніх громадян |
Authors: | Бойко, Яків Анатолійович |
Keywords: | заклад загальної середньої освіти екологічна культура екологічна освіта логічне мислення підлітки США учні старших класів екологічна грамотність |
Issue Date: | Dec-2019 |
Publisher: | Візаві |
Citation: | Boyko Yakiv. Green culture assessment of the American and Ukrainian high school students as future citizens. Studies in comparative education. 2019. Vol. 38, No. 2. Р. 6–17 |
Series/Report no.: | УДК;37.017:502[504](477+73) |
Abstract: | У статті характеризуються різні рівні сформованості екологічної культури учнів старших класів у сучасній середній школі США та України. Незважаючи на численні дослідження в цій галузі, вказана проблема залишається не повністю розкритою. У статті проаналізовано критерії сформованості екологічної культури старшокласників: когнітивно-аналітичний, ціннісно-мотиваційний і діяльнісно-поведінковий. Учні старших класів стануть незабаром громадянами своєї країни, а рівень їх екологічної грамотності є чітким показником майбутніх тенденцій в даній сфері. Ми також врахували той факт, що учні цих двох країн мають різний рівень екологічної культури. В американському підході вчителі намагаються зосередити увагу не лише на концептуальному і фактичному вивченню, а формуванню діяльнісних та науково-процесуальних навичок. В українських школярів високий рівень екологічних знань свідчить про більш теоретичний підхід у закладах загальної середньої освіти. Найкращий і найпродуктивніший спосіб покращити формування екологічної культури у вітчизняній системі екологічного виховання школярів – це використовувати деякі поради та кроки, які вже вивченні та розроблені в США. На основі проведених досліджень розроблено деякі рекомендації. Перед впровадженням будь-якої рекомендації щодо вдосконалення екологічної освіти в Україні необхідно враховувати особливості вітчизняної виховної практики. Кількість рекомендацій не є остаточною і може бути оновлена з часом. Такі рекомендації включають відведення важливої ролі сім’ї, підвищення ступеня оволодіння практичними екологічними навичками, використання міждисциплінарного підходу, ІКТ, методичних розробок та рекомендованих тем тощо. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11972 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
190069-422936-1-SM.pdf | 296,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.