Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12000
Назва: Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на поч. ХХ ст.
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Ключові слова: метод Монтессорі
вільне виховання
С.Русова
Н.Лубенець
К.Маєвська
Дата публікації: 2017
Видавництво: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Kushnir, V. (2017). Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на початку ХХ ст. Педагогічний дискурс, (22), 81-85
Серія/номер: УДК;37(477+450)«18»
Короткий огляд (реферат): Італійський лікар, психолог та педагог Марія Монтессорі (1870 – 1952) розробила та реалізувала на практиці метод виховання і навчання дітей від 3 до 9 років, який ґрунтувався на створенні відповідно до природи дитини умов для самовираження й вільного розвитку її індивідуальності, мінімізуючи педагогічне керівництво цим процесом та виключаючи будь-яке насилля і тиск. Пошук альтернативних моделей освіти і сприйнятливість до інновацій зумовив цікавість вітчизняних педагогів до зарубіжного досвіду, зокрема і до методу Монтессорі, який уже здобув світове визнання. На українських землях царської Росії не було дитячих садків, які б працювали за системою Монтессорі. Проте сам метод Монтессорі був широко відомим та активно обговорювався українськими педагогами. Високо оцінюючи метод М.Монтессорі українські педагоги не вважали його універсальним, підкреслювали необхідність адаптації його до реалій українських дитячих садків, національних особливостей, менталітету, традицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12000
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf237,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.