Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12002
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Бевз, Валентина Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T12:19:20Z | - |
dc.date.available | 2020-02-24T12:19:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бевз В.Г., Годованюк Т.Л. Навчальний тренінг як засіб фахової підготовки майбутніх учителів математики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. Випуск 20 : збірник наукових праць. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 27 – 33. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25312 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2410-7816 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12002 | - |
dc.description.abstract | Розглядається впровадження інноваційних технологій у навчання студентів педагогічних університетів з метою підготовки майбутніх учителів математики нової генерації. Розкривається сутність і структура тренінгів. Визначається основна мета навчального тренінгу у методичній підготовці майбутніх учителів математики – сформувати практичні навички і вміння та запобігти типовим помилкам і труднощам майбутньої професійної діяльності. Аналізуються види тренінгів, які доцільно використовувати у підготовці майбутніх учителів математики. Описуються особливості використання навчальних тренінгів з метою підвищення пізнавальної активності студентів і розвитку їх професійної компетентності. Розглядається тренінг на тему ««Методика вивчення многогранників у школі». | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології, | uk_UA |
dc.subject | навчальні тренінги | uk_UA |
dc.subject | структура тренінгу, | uk_UA |
dc.subject | методична підготовка, | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка, | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі математики, | uk_UA |
dc.subject | педагогічний університет. | uk_UA |
dc.title | Навчальний тренінг як засіб фахової підготовки майбутніх учителів математики. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | Бевз В.Г., Годованюк Т.Л. Навчальний тренінг як засіб фахової підготовки майбутніх учителів математики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. Випуск 20 : збірник наукових праць. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 27 – 33. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25312 | 190,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.