Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorБевз, Валентина Григорівна-
dc.date.accessioned2020-02-24T12:19:20Z-
dc.date.available2020-02-24T12:19:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБевз В.Г., Годованюк Т.Л. Навчальний тренінг як засіб фахової підготовки майбутніх учителів математики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. Випуск 20 : збірник наукових праць. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 27 – 33. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25312uk_UA
dc.identifier.issn2410-7816-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12002-
dc.description.abstractРозглядається впровадження інноваційних технологій у навчання студентів педагогічних університетів з метою підготовки майбутніх учителів математики нової генерації. Розкривається сутність і структура тренінгів. Визначається основна мета навчального тренінгу у методичній підготовці майбутніх учителів математики – сформувати практичні навички і вміння та запобігти типовим помилкам і труднощам майбутньої професійної діяльності. Аналізуються види тренінгів, які доцільно використовувати у підготовці майбутніх учителів математики. Описуються особливості використання навчальних тренінгів з метою підвищення пізнавальної активності студентів і розвитку їх професійної компетентності. Розглядається тренінг на тему ««Методика вивчення многогранників у школі».uk_UA
dc.publisherКиїв: Вид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні технології,uk_UA
dc.subjectнавчальні тренінгиuk_UA
dc.subjectструктура тренінгу,uk_UA
dc.subjectметодична підготовка,uk_UA
dc.subjectфахова підготовка,uk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі математики,uk_UA
dc.subjectпедагогічний університет.uk_UA
dc.titleНавчальний тренінг як засіб фахової підготовки майбутніх учителів математики.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdfБевз В.Г., Годованюк Т.Л. Навчальний тренінг як засіб фахової підготовки майбутніх учителів математики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. Випуск 20 : збірник наукових праць. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 27 – 33. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25312190,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.