Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12105
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочубей, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T14:50:47Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T14:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кочубей Т., Ткачук Л. Ідея радості пізнання у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: науково-методичний аспект. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип.10 / упоряд. О. Б. Петренко; ред.кол.: О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2019. С. 85–93 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12105 | - |
dc.description.abstract | У статті доведено, що В. Сухомлинський у системі своїх педагогічних поглядів ґрунтовно розкрив сутнісний зміст ідеї радості пізнання та послідовно реалізував її у навчально-пізнавальній практиці Павлиської середньої школи. Стверджено, що у педагогічних творах і досвіді В. Сухомлинського ідея радості пізнання виступає необхідною умовою творчого саморозвитку, морального самовдосконалення, ефективним засобом формування в учнів наукового світогляду. Продемонстровано тлумачення видатним педагогом дефініції «радість пізнання» як світоглядної категорії, складного інтегрованого утворення та комплексу стійких морально-інтелектуальних якостей особистості школяра. Представлено основні науково-методичні засади ідеї радості пізнання школярів у творчій спадщині видатного педагога. Наголошено, що у положеннях педагогічної системи В. Сухомлинського радість пізнання виступає і як спеціальний об’єкт утвердження, і як опосередкований складник успішної реалізації завдань розвитку і саморозвитку дитячої особистості. Доведено, що ідея радості пізнання школярів у Василя Сухомлинського ґрунтувалася на оптимізмі, вірі в людину, її добре начало. Акцентовано на створенні розвивального та виховального середовища Павлиської школи, на нововведеннях, започаткованих у Павлиші, які створювали екологічні умови розвитку, навчання і виховання дитини. Наголошено на співзвучності ідей видатного педагога та концептуальних положень Нової української школи | uk_UA |
dc.publisher | Рівне: РДГУ | uk_UA |
dc.subject | радість пізнання | uk_UA |
dc.subject | педагогічна спадщина | uk_UA |
dc.subject | В. Сухомлинський | uk_UA |
dc.subject | розвивальне середовище | uk_UA |
dc.subject | виховальне середовище | uk_UA |
dc.subject | екологічні освітні умови | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | оптимізм | uk_UA |
dc.subject | віра в людину | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток дитячої особистості | uk_UA |
dc.title | Ідея радості пізнання у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: науково-методичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
IDEIa RADOSTI PIZNANNIa U PEDAHOHIChNII SPADShchYNI V. SUKhOMLYNSKOHO NAUKOVO-METODYChNYI ASPEKT.pdf | 352,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.