Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorТкачук, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-27T14:50:47Z-
dc.date.available2020-02-27T14:50:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКочубей Т., Ткачук Л. Ідея радості пізнання у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: науково-методичний аспект. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип.10 / упоряд. О. Б. Петренко; ред.кол.: О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2019. С. 85–93uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12105-
dc.description.abstractУ статті доведено, що В. Сухомлинський у системі своїх педагогічних поглядів ґрунтовно розкрив сутнісний зміст ідеї радості пізнання та послідовно реалізував її у навчально-пізнавальній практиці Павлиської середньої школи. Стверджено, що у педагогічних творах і досвіді В. Сухомлинського ідея радості пізнання виступає необхідною умовою творчого саморозвитку, морального самовдосконалення, ефективним засобом формування в учнів наукового світогляду. Продемонстровано тлумачення видатним педагогом дефініції «радість пізнання» як світоглядної категорії, складного інтегрованого утворення та комплексу стійких морально-інтелектуальних якостей особистості школяра. Представлено основні науково-методичні засади ідеї радості пізнання школярів у творчій спадщині видатного педагога. Наголошено, що у положеннях педагогічної системи В. Сухомлинського радість пізнання виступає і як спеціальний об’єкт утвердження, і як опосередкований складник успішної реалізації завдань розвитку і саморозвитку дитячої особистості. Доведено, що ідея радості пізнання школярів у Василя Сухомлинського ґрунтувалася на оптимізмі, вірі в людину, її добре начало. Акцентовано на створенні розвивального та виховального середовища Павлиської школи, на нововведеннях, започаткованих у Павлиші, які створювали екологічні умови розвитку, навчання і виховання дитини. Наголошено на співзвучності ідей видатного педагога та концептуальних положень Нової української школиuk_UA
dc.publisherРівне: РДГУuk_UA
dc.subjectрадість пізнанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна спадщинаuk_UA
dc.subjectВ. Сухомлинськийuk_UA
dc.subjectрозвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectвиховальне середовищеuk_UA
dc.subjectекологічні освітні умовиuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectоптимізмuk_UA
dc.subjectвіра в людинуuk_UA
dc.subjectсаморозвиток дитячої особистостіuk_UA
dc.titleІдея радості пізнання у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: науково-методичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IDEIa RADOSTI PIZNANNIa U PEDAHOHIChNII SPADShchYNI V. SUKhOMLYNSKOHO NAUKOVO-METODYChNYI ASPEKT.pdf352,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.