Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2020-04-13T17:58:11Z-
dc.date.available2020-04-13T17:58:11Z-
dc.date.issued2019-10-01-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Перспективи розвитку інтернет-маркетингу в умовах становлення інформаційного суспільства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Луцьк, 1 листопада 2019 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. С. 17–19uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12196-
dc.description.abstractСучасний Інтернет-маркетинг – це сукупність маркетингових досліджень, маркетингових комунікацій та збуту через Інтернет. До маркетингових Інтернет-досліджень відносять пошук вторинної та первинної інформації, offline- та online-опитування. Маркетингові комунікації являють собою сукупність різновидів реклами та інші засоби забезпечення ефективної комунікації підприємства зі споживачами в мережі Інтернет. Збутова політика в Інтернеті в основному представлена Інтернет-магазинами, які мають багато переваг у порівнянні з традиційними, зокрема такі магазини дозволяють економити час покупців на пошук і підбір товару, забезпечують детальний опис товару, забезпечують спілкування і ведення пошуку на кількох мовах та оперативність. Необхідність використання можливостей Інтернет-маркетингу виникло відносно недавно та обумовлено інтенсифікацією використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності. Для Інтернету характерна значна кількість рівноправних зв’язків. Це дозволяє створювати унікальні моделі та формати співпраці між учасниками глобальної мережі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:004.67 (043.2)-
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectІнтернет-магазинuk_UA
dc.subjectІнтернет-середовищеuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернет мережаuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку інтернет-маркетингу в умовах становлення інформаційного суспільстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektyvy_rozvytku_int.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.