Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12196
Title: Перспективи розвитку інтернет-маркетингу в умовах становлення інформаційного суспільства
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: Інтернет-маркетинг
Інтернет
Інтернет-магазин
Інтернет-середовище
Інтернет-технології
Інтернет мережа
Issue Date: 1-Oct-2019
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Богашко О. Л. Перспективи розвитку інтернет-маркетингу в умовах становлення інформаційного суспільства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Луцьк, 1 листопада 2019 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. С. 17–19
Series/Report no.: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Abstract: Сучасний Інтернет-маркетинг – це сукупність маркетингових досліджень, маркетингових комунікацій та збуту через Інтернет. До маркетингових Інтернет-досліджень відносять пошук вторинної та первинної інформації, offline- та online-опитування. Маркетингові комунікації являють собою сукупність різновидів реклами та інші засоби забезпечення ефективної комунікації підприємства зі споживачами в мережі Інтернет. Збутова політика в Інтернеті в основному представлена Інтернет-магазинами, які мають багато переваг у порівнянні з традиційними, зокрема такі магазини дозволяють економити час покупців на пошук і підбір товару, забезпечують детальний опис товару, забезпечують спілкування і ведення пошуку на кількох мовах та оперативність. Необхідність використання можливостей Інтернет-маркетингу виникло відносно недавно та обумовлено інтенсифікацією використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності. Для Інтернету характерна значна кількість рівноправних зв’язків. Це дозволяє створювати унікальні моделі та формати співпраці між учасниками глобальної мережі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12196
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perspektyvy_rozvytku_int.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.