Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12198
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ |
Автори: | Люльченко, Вячеслав Григорович Орлова, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | компетентнісний підхід вчитель технології здоров’язбереження формування компетентності |
Дата публікації: | 23-бер-2019 |
Видавництво: | ПП Балюк І. Б. |
Бібліографічний опис: | Люльченко В.Г., Теоретичні аспекти формування професійної санітарно-гігієнічної компетентності в учителя технології / Люльченко В.Г., Орлова О.М. // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. с. 6-8. |
Серія/номер: | УДК;613(09) |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично розглянуто процес підготовки вчителя технології із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого будується на оволодінні сучасних здоров’язбережувальних знань та умінь. Зосереджено увагу на актуальності формування професійної санітарно-гігієнічної компетентності у вчителя технології в процесі підготовки, як один з головних елементів, що сприяє усвідомити проблему збереження і зміцнення здоров’я молоді та мотивує дбайливо ставитись як до власного здоров’я так і здоров’я оточуючих. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12198 |
ISBN: | 978-617-530-177-7 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Люльченко_Стаття.pdf | 312,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.