Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12210
Назва: | ІДЕЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ КІНЦЯ ХІХ – ХХ СТОЛІТТЯ |
Автори: | Ткачук, Лариса Василівна |
Ключові слова: | навчально-пізнавальна діяльність стимул, теорія педагогічного стимулювання вітчизняна педагогічна думка гуманістична освітня парадигма ситуація успіху |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Ткачук Л. В. Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття. Вісник наукової лабораторії В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття / за ред. В. Г. Кузя. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск ХІ. С.135–142. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які надавали пріоритет позитивним емоціям, що переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Розкривається роль В. Сухомлинського у ґенезі ідеї педагогічного стимулювання школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12210 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
IDEIa PEDAHOHIChNOHO STYMULIuVANNIa U VITChYZNIaNII PEDAHOHIChNII DUMTsI KINTsIa ХІХ – ХХ STOLITTIa.pdf | 300 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.