Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12210
Назва: ІДЕЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ КІНЦЯ ХІХ – ХХ СТОЛІТТЯ
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
стимул,
теорія педагогічного стимулювання
вітчизняна педагогічна думка
гуманістична освітня парадигма
ситуація успіху
Дата публікації: 2018
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В. Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття. Вісник наукової лабораторії В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття / за ред. В. Г. Кузя. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск ХІ. С.135–142.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які надавали пріоритет позитивним емоціям, що переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Розкривається роль В. Сухомлинського у ґенезі ідеї педагогічного стимулювання школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12210
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IDEIa PEDAHOHIChNOHO STYMULIuVANNIa U VITChYZNIaNII PEDAHOHIChNII DUMTsI KINTsIa ХІХ – ХХ STOLITTIa.pdf300 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.