Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
Назва: | ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ |
Автори: | Резніченко, Ірина Геннадіївна |
Ключові слова: | педагогічне партнерство взаємодія сім’ї і школи освітній процес традиційні форми співпраці інноваційні форми співпраці Нова українська школа тренінг |
Дата публікації: | вер-2018 |
Видавництво: | АЛМІ |
Бібліографічний опис: | Резніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285 |
Серія/номер: | УДК;378.017:[379.81:372] |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резніченко І.Г. фахова стаття 2018.pdf | 250,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.