Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12231
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лівандовська, Інна Антонівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T14:41:30Z | - |
dc.date.available | 2020-05-13T14:41:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Лівандовська І.А. Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб'єктивного педагогічного чинника. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки". Випуск 4. 2015. С.81-86. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2312-3206 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12231 | - |
dc.description.abstract | У статті означена актуальність проблематики гендерної ідентифікації підлітків в умовах соціальної депривації, яка зумовлює пошук та обґрунтування нових концептуальних і методологічних підходів щодо розвитку системи гендерного виховання та ефективної гендерної соціалізації сиротинців, так як деприваційний специфічний процес формування різноманітних ролей не завжди узгоджується з традиційними соціальними стереотипами. Визначено, що науковці майже не розглядають феномен гендерної ідентифікації утриманців як основне джерело успішної соціально-психологічної адаптації та реалізації сиріт у суспільстві. Розглянуто сучасні особливості створення та функціонування гендерного середовища в умовах державних закладів для перебування сиріт. З метою уточнення особливостей, пов'язаних з статево-соціальними суб'єктивними установками педагогічних працівників, що впливають на формування гендерного поля, представлене багаторічне пілотажне дослідження, яке визначає якісний та кількісний показник сформованості гендерних характеристик та установок педагогічних працівників, які впливають на основу ідентифікаційного мікросоціуму утриманців. | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.922+37.018.3 | - |
dc.subject | сирітство | uk_UA |
dc.subject | депривація | uk_UA |
dc.subject | установки | uk_UA |
dc.subject | гендерні уявлення | uk_UA |
dc.subject | гендерна ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | соціум | uk_UA |
dc.subject | фрустрація | uk_UA |
dc.subject | педагогічні чинники | uk_UA |
dc.title | Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб'єктивного педагогічного чинника | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контесті суб'єктивного педагогічного чинника.pdf | 495,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.