Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛівандовська, Інна Антонівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T14:41:30Z-
dc.date.available2020-05-13T14:41:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛівандовська І.А. Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб'єктивного педагогічного чинника. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки". Випуск 4. 2015. С.81-86.uk_UA
dc.identifier.issn2312-3206-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12231-
dc.description.abstractУ статті означена актуальність проблематики гендерної ідентифікації підлітків в умовах соціальної депривації, яка зумовлює пошук та обґрунтування нових концептуальних і методологічних підходів щодо розвитку системи гендерного виховання та ефективної гендерної соціалізації сиротинців, так як деприваційний специфічний процес формування різноманітних ролей не завжди узгоджується з традиційними соціальними стереотипами. Визначено, що науковці майже не розглядають феномен гендерної ідентифікації утриманців як основне джерело успішної соціально-психологічної адаптації та реалізації сиріт у суспільстві. Розглянуто сучасні особливості створення та функціонування гендерного середовища в умовах державних закладів для перебування сиріт. З метою уточнення особливостей, пов'язаних з статево-соціальними суб'єктивними установками педагогічних працівників, що впливають на формування гендерного поля, представлене багаторічне пілотажне дослідження, яке визначає якісний та кількісний показник сформованості гендерних характеристик та установок педагогічних працівників, які впливають на основу ідентифікаційного мікросоціуму утриманців.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.922+37.018.3-
dc.subjectсирітствоuk_UA
dc.subjectдеприваціяuk_UA
dc.subjectустановкиuk_UA
dc.subjectгендерні уявленняuk_UA
dc.subjectгендерна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectсоціумuk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectпедагогічні чинникиuk_UA
dc.titleСпецифіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб'єктивного педагогічного чинникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.