Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12231
Title: Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб'єктивного педагогічного чинника
Authors: Лівандовська, Інна Антонівна
Keywords: сирітство
депривація
установки
гендерні уявлення
гендерна ідентифікація
соціум
фрустрація
педагогічні чинники
Issue Date: 2015
Publisher: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки"
Citation: Лівандовська І.А. Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб'єктивного педагогічного чинника. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки". Випуск 4. 2015. С.81-86.
Series/Report no.: УДК;159.922+37.018.3
Abstract: У статті означена актуальність проблематики гендерної ідентифікації підлітків в умовах соціальної депривації, яка зумовлює пошук та обґрунтування нових концептуальних і методологічних підходів щодо розвитку системи гендерного виховання та ефективної гендерної соціалізації сиротинців, так як деприваційний специфічний процес формування різноманітних ролей не завжди узгоджується з традиційними соціальними стереотипами. Визначено, що науковці майже не розглядають феномен гендерної ідентифікації утриманців як основне джерело успішної соціально-психологічної адаптації та реалізації сиріт у суспільстві. Розглянуто сучасні особливості створення та функціонування гендерного середовища в умовах державних закладів для перебування сиріт. З метою уточнення особливостей, пов'язаних з статево-соціальними суб'єктивними установками педагогічних працівників, що впливають на формування гендерного поля, представлене багаторічне пілотажне дослідження, яке визначає якісний та кількісний показник сформованості гендерних характеристик та установок педагогічних працівників, які впливають на основу ідентифікаційного мікросоціуму утриманців.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12231
ISSN: 2312-3206
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.