Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T16:15:22Z-
dc.date.available2020-05-13T16:15:22Z-
dc.date.issued2019-03-27-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Теоретичні та методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання: автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2019. 42 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12269-
dc.descriptionThe dissertation is devoted to the substantiation of methodical system of practical and technical training of future teachers in terms of blended training. The research analyzes the main scientific ideas, provisions and theoretical and methodological approaches to the implementation of blended learning in institutions of higher education. It describes the main trends of the research related to the problem and possible ways to solve it. The author substantiates the basic theoretical foundations of practical and technical training of future IT teachers, which is based on competence, interdisciplinary and activity approaches, as well as training on the basis of constructivism and connectivism. Information and technical competencies of future IT teachers are defined as key ones in such training. To implement the main objectives of the study we developed a model of methodical system of practical and technical training of future IT teachers in a blended learning environment. This model includes the following components: target, motivational, informative, operational, activity, control, regulation, evaluative, and effective ones. The model is based on the implementation of information and educational environment, which provides high-quality practical and technical training of future IT teachers and contributes to the improvement of their information and technical competencies. We carried out the pedagogical experiment to confirm the effectiveness of the proposed methodical system of practical and technical training of future IT teachers in terms of blended learning. The analysis of the results obtained in the course of pedagogical experiment allow us to conclude that the developed and proposed methodical system of practical and technical training of future IT teachers in terms of blended learning gave a positive result and contributed to the increase of the level of information and technical competence of the specialist.uk_UA
dc.description.abstractУ авторефераті обґрунтовано методичну систему практично-технічної підготовки майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. В межах дослідження здійснено аналіз основних наукових ідей, положень і теоретико-методологічних підходів до впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти, охарактеризовано основні тенденції наукових розвідок, що стосуються проблеми дослідження і можливих шляхів її розв’язання. Автором обґрунтовано основні теоретичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, в основу якої покладено компетентнісний, конструктивістський, коннективістський, міждисциплінарний та діяльнісний підходи. Ключовими в такій підготовці визначено інформаційнотехнічні компетентності майбутніх учителів інформатики. Для реалізації поставлених у дослідженні основних завдань розроблено модель методичної системи практично-технічної підготовки майбутнього учителя інформатики в умовах змішаного навчання, яка містить такі компоненти: цільовий, мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регулювальний та оцінювально-результативний. В основі моделі покладено реалізацію інформаційно-освітнього середовища, яке забезпечує якісну практично-технічну підготовки майбутніх учителів інформатики та сприяє підвищенню їх інформаційно-технічних компетентностей. Для підтвердження ефективності запропонованої методичної системи практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання проведено педагогічний експеримент. Аналіз результатів, отриманих у ході педагогічного експерименту, дають змогу зробити висновок, що розроблена і запропонована нами методична система практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання дала позитивний результат і сприяла підвищенню рівня інформаційно-технічних компетентностей фахівця.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ імені М.Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004(043.3)-
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectпрактично-технічна підготовкаuk_UA
dc.subjectучитель інформатикиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectінформаційно-технічні компетентностіuk_UA
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectpractical traininguk_UA
dc.subjectteacher of informaticsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectinformation and technical competenceuk_UA
dc.subjectinformational and educational environmentuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodical principles of practical training of future teachers of computer science in conditions of blended learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtorefdoct.pdfАвтореферат докторської дисертації2,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом доктора наук.pdfДиплом доктора педагогічних наук Ткачук Г.В.442,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.