Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12278
Title: РОЛЬ ТРЕНІНГОВИХ ЗАНЯТЬ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ
Authors: Гуртовенко, Наталія Вікторівна
Keywords: готовність
тренінг
особистісно – орієнтований підхід
педагог
діяльність
самореалізація
гуманізм
Issue Date: 2016
Publisher: Кам'янець-Подільський "Аксіома"
Citation: Гуртовенко Н.В. Роль тренінгових занять у формуванні готовності студентів-майбутніх педагогів до реалізації особистісно-орієнтованого підходу. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. 2016. Вип. 33. С.139-148.
Series/Report no.: УДК;371.134+159.92
Abstract: Теоретичні заняття мають сенс лише тоді, коли вони допомагають нам на практиці. Підхід викладання сучасних інтерактивних тренінгових методик носить неформальний характер. При цьому кожен педагог сам обирає собі одну із багатьох концепцій, на якій будує свою роботу. Майбутні педагоги ефективніше засвоюють матеріал, якщо відчувають цілісне значення своїх власних знань та досвіду, й мають змогу поділитися ними в комфортному середовищі. Саме ці умови створює тренінг. У статті проаналізовано тренінгові заняття та зроблені висновки про те, що під час тренінгових занять студенти повинні мати можливість побудувати власний перспективний план поетапних шляхів саморозвитку, розглянути проблемні ситуації під призмою діяльності педагога, оцінити себе та ефективність своєї самореалізації в умовах вищого навчального закладу, де більшість студентів реально усвідомлювали свої слабкі та сильні сторони, виховувати стійке бажання розвивати себе в умовах навчального закладу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12278
ISSN: 2227-6246
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.