Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T10:57:36Z-
dc.date.available2020-05-14T10:57:36Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.citationКірдан О.Л. Поняття «медіація» та підходи до його трактування у сучасному науковому дискурсі / О.Л. Кірдан //Педагогічний часопис Волині. – №2 (13). – 2019. – C. 12–20. DOI: https://doi.org/10.29038/2415-8143-2019-02-12-20uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12288-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. Наукова проблема пошуку технологій розв’язання конфліктних ситуацій є міждисциплінарною. Окремі її аспекти розглядалися в працях вітчизняних науковців, а саме: галузеві питання щодо проблематики та особливостей застосування процедури медіації в приватно-правових спорах; як соціально-педагогічної технології вирішення конфліктів у школі та ін. Мета і методи дослідження. Метою статті є висвітлення основних підходів вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення поняття «медіація». Завдання дослідження – схарактеризувати історію становлення медіації як альтернативного способу вирішення конфліктних ситуацій; обґрунтувати міждисциплінарність дослідження медіації у сучасному науковому дискурсі. Для досягнення визначеної мети та завдань використано методи аналізу, синтезу, конкретизації, порівняння, узагальнення та метод термінологічного аналізу. Результати роботи та ключові висновки. На основі дослідження наукових праць зроблено висновок про загальне розуміння явища медіації як ефективної технології розв’язання конфліктних ситуацій. У визначенні поняття «медіація» науковці виходять із сутнісних ознак її механізму, а саме: як сприяння проведенню переговорів задля досягнення консенсуальних рішень і вирішення спорів, переговори за участю посередника, переговори за участю нейтрального посередника (медіатора), добровільний і конфіденційний процес, у якому нейтральна третя сторона (медіатор) допомагає конфліктуючим сторонам досягти взаємоприйнятної угоди, метод врегулювання конфлікту між сторонами на основі переговорів за участю нейтральної особи (посередника) з метою укладення обов’язкової для сторін угоди зі спірного питання. Вказано на доцільність використання медіації як механізму вирішення конфліктів у закладах освіти та потребу ознайомлення з технологією медіації у професійній підготовці майбутніх учителів та керівників закладів освіти.uk_UA
dc.publisherСНУ імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(051)-
dc.relation.ispartofseriesББК;74я52-
dc.subjectмедіаціяuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.titleПоняття «медіація» та підходи до його трактування у сучасному науковому дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
r_1-12-20.pdf405,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.