Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12385
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ivanchuk, Anna | - |
dc.contributor.author | Sumaeva, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T08:58:56Z | - |
dc.date.available | 2020-05-20T08:58:56Z | - |
dc.date.issued | 2020-01 | - |
dc.identifier.citation | Ivanchuk Anna, Sumaeva Svitlana CLASSROOM COMMUNITY OF INQUIRY AS THE METHOD OF INTERACTIVE LEARNING OF A FOREIGN LANGUAGE. SCIENTIFIC RESEARCH IN XXI CENTURY Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6-8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. 176 p. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12385 | - |
dc.description.abstract | . The article investigates the use of classroom community of inquiry approach within foreign language teaching. The concept and peculiarities of Classroom community of inquiry approach have been characterized. Moreover, certain cognitive, social and socio-psychological characteristicshave been analyzed. | uk_UA |
dc.publisher | Canada: Methuen Publishing House | uk_UA |
dc.subject | Classroom community of inquiry | uk_UA |
dc.subject | communicative approach | uk_UA |
dc.subject | individual abilities | uk_UA |
dc.subject | reflection | uk_UA |
dc.title | CLASSROOM COMMUNITY OF INQUIRY AS THE METHOD OF INTERACTIVE LEARNING OF A FOREIGN LANGUAGE | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivancuk, Shmaeva_doc.-перетворено.pdf | 84,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.