Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12475
Title: Інновації у навчанні іншомовного спілкування як стратегічний напрям розвитку освітянського простору
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: комунікативна компетентність
Інтернет-технології
навчальні платформи
англійська мова
Issue Date: 18-Nov-2019
Publisher: ХНАДУ
Citation: Комар О.С. Інновації у навчанні іншомовного спілкування як стратегічний напрям розвитку освітянського простору. Сучасні тенденції організаційно-методологічного забезпечення підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : матеріали всеукр. наук.-метод. інтернет – конф. з проблем вищої освіти і науки, м. Харків, 18лист. 2019 р. Харків, 2019. С.135-139.
Abstract: В тезах представлено можливості викладання іноземних мов, застосовуючи різноманітні Інтернет-ресурси. Деякі з них (blogs, wiki, skype, moodle, classroom) пройшли апробацію під час навчання студентів як мовних так і немовних спеціальностей. Визначено переваги платформ Moodle та Classroom, які дозволяють викладачам іноземних мов створити додаткові курси, спрямовані на вдосконалення навичок читання текстів з професійної тематики майбутніх фахівців.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12475
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsii u navchanni inshomovnoho spilkuvannia yak stratehichnyi napriam rozvytku osvitianskoho prostoru.pdfВ тезах представлено можливості викладання іноземних мов, застосовуючи різноманітні Інтернет-ресурси. Деякі з них (blogs, wiki, skype, moodle, classroom) пройшли апробацію під час навчання студентів як мовних так і немовних спеціальностей. Визначено переваги платформ Moodle та Classroom, які дозволяють викладачам іноземних мов створити додаткові курси, спрямовані на вдосконалення навичок читання текстів з професійної тематики майбутніх фахівців.161,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.