Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12475
Title: | Інновації у навчанні іншомовного спілкування як стратегічний напрям розвитку освітянського простору |
Authors: | Комар, Ольга Сергіївна |
Keywords: | комунікативна компетентність Інтернет-технології навчальні платформи англійська мова |
Issue Date: | 18-Nov-2019 |
Publisher: | ХНАДУ |
Citation: | Комар О.С. Інновації у навчанні іншомовного спілкування як стратегічний напрям розвитку освітянського простору. Сучасні тенденції організаційно-методологічного забезпечення підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : матеріали всеукр. наук.-метод. інтернет – конф. з проблем вищої освіти і науки, м. Харків, 18лист. 2019 р. Харків, 2019. С.135-139. |
Abstract: | В тезах представлено можливості викладання іноземних мов, застосовуючи різноманітні Інтернет-ресурси. Деякі з них (blogs, wiki, skype, moodle, classroom) пройшли апробацію під час навчання студентів як мовних так і немовних спеціальностей. Визначено переваги платформ Moodle та Classroom, які дозволяють викладачам іноземних мов створити додаткові курси, спрямовані на вдосконалення навичок читання текстів з професійної тематики майбутніх фахівців. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12475 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Innovatsii u navchanni inshomovnoho spilkuvannia yak stratehichnyi napriam rozvytku osvitianskoho prostoru.pdf | В тезах представлено можливості викладання іноземних мов, застосовуючи різноманітні Інтернет-ресурси. Деякі з них (blogs, wiki, skype, moodle, classroom) пройшли апробацію під час навчання студентів як мовних так і немовних спеціальностей. Визначено переваги платформ Moodle та Classroom, які дозволяють викладачам іноземних мов створити додаткові курси, спрямовані на вдосконалення навичок читання текстів з професійної тематики майбутніх фахівців. | 161,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.