Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12478
Title: | ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СФОРМОВАНОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ |
Authors: | Грітченко, Тетяна Яківна Майданик, Олена Василівна |
Keywords: | громадянська компетентність майбутні учителі початкової школи педагогічний коледж показники сформованості громадянської компетентності критерії сформованості громадянської компетентності рівні сформованості громадянської компетентності формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Грітченко Т. Я., Майданик О. В. ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СФОРМОВАНОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Випуск 58. – С. 55–62. |
Series/Report no.: | УДК;377.8 |
Abstract: | У статті представлено діагностичний інструментарій сформованості громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічному коледжі. Схарактеризовано критерії сформованості громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи: мотиваційно-ціннісний, знаннєво-інформаційний, організаційно-діяльнісний, суб’єктно-оцінювальний та рівні сформованості громадянської компетентності: високий, середній і низький. Представлено висновки щодо результативності застосування діагностичного інструментарію на констатувальному етапі дослідження. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12478 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DIAGNOSTYCHNIY INSTRUMENTARIY.pdf | 980,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.