Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12537
Title: | ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Keywords: | особистісно орієнтована система навчання молодший шкільний вік природничо-наукове мислення теоретичне мислення емпіричне мислення пізнання природи молодшими школярами |
Issue Date: | Oct-2019 |
Publisher: | ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 7-8 жовтня 2019 року., С. 37‒41. |
Abstract: | Процес розвитку природничо-наукового мислення як теоретичного так і емпіричного буде ефективнішим у середній школі, якщо починати його з початкової школи. Крім того, при розвитку природничо-наукового мислення необхідно теоретичне і емпіричне мислення розглядати як самостійні, взаємопов’язані способи пізнання природи молодшими школярами. Уже в початковій школі необхідно домагатися високого рівня сформованості як образного, так і логічного складників природничо-наукового мислення. Вже на першому ступені навчання учень повинен сформувати в свідомості цілісний образ-модель навколишнього світу природи, а при подальшому пізнанні природи поглиблювати, коригувати його на основі наукової абстракції. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12537 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Репозитарій 7.pdf | 358,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.