Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12537
Title: ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Authors: Грітченко, Тетяна Яківна
Keywords: особистісно орієнтована система навчання
молодший шкільний вік
природничо-наукове мислення
теоретичне мислення
емпіричне мислення
пізнання природи молодшими школярами
Issue Date: Oct-2019
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 7-8 жовтня 2019 року., С. 37‒41.
Abstract: Процес розвитку природничо-наукового мислення як теоретичного так і емпіричного буде ефективнішим у середній школі, якщо починати його з початкової школи. Крім того, при розвитку природничо-наукового мислення необхідно теоретичне і емпіричне мислення розглядати як самостійні, взаємопов’язані способи пізнання природи молодшими школярами. Уже в початковій школі необхідно домагатися високого рівня сформованості як образного, так і логічного складників природничо-наукового мислення. Вже на першому ступені навчання учень повинен сформувати в свідомості цілісний образ-модель навколишнього світу природи, а при подальшому пізнанні природи поглиблювати, коригувати його на основі наукової абстракції.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12537
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій 7.pdf358,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.