Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Душечкіна, Наталія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Ольховик, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-30T08:59:44Z | - |
dc.date.available | 2020-05-30T08:59:44Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Ольховик І. А. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 188-191 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556 | - |
dc.description.abstract | Кожен учитель має передбачити таке навантаження для учнів, щоб запобігти відставанню “слабких” дітей і водночас не стримувати темпу зростання здібностей “сильних”. Для цього необхідно будувати процес навчання таким чином, щоб усі без винятку учні оволоділи обов’язковим рівнем знань, умінь і навичок, які визначені навчальною освітньою програмою. | uk_UA |
dc.publisher | Сочінський | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[50:37](082) | - |
dc.subject | диференційований підхід | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
душечкіна 188-191.pdf | 843,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.