Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДушечкіна, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorОльховик, І. А.-
dc.date.accessioned2020-05-30T08:59:44Z-
dc.date.available2020-05-30T08:59:44Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationОльховик І. А. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 188-191 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556-
dc.description.abstractКожен учитель має передбачити таке навантаження для учнів, щоб запобігти відставанню “слабких” дітей і водночас не стримувати темпу зростання здібностей “сильних”. Для цього необхідно будувати процес навчання таким чином, щоб усі без винятку учні оволоділи обов’язковим рівнем знань, умінь і навичок, які визначені навчальною освітньою програмою.uk_UA
dc.publisherСочінськийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[50:37](082)-
dc.subjectдиференційований підхідuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
душечкіна 188-191.pdf843,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.