Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556
Title: ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ
Authors: Душечкіна, Наталія Юріївна
Ольховик, І. А.
Keywords: диференційований підхід
урок
організація
навчання
Issue Date: Apr-2020
Publisher: Сочінський
Citation: Ольховик І. А. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 188-191 с.
Series/Report no.: УДК;[50:37](082)
Abstract: Кожен учитель має передбачити таке навантаження для учнів, щоб запобігти відставанню “слабких” дітей і водночас не стримувати темпу зростання здібностей “сильних”. Для цього необхідно будувати процес навчання таким чином, щоб усі без винятку учні оволоділи обов’язковим рівнем знань, умінь і навичок, які визначені навчальною освітньою програмою.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
душечкіна 188-191.pdf843,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.