Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Олег Борисович-
dc.contributor.authorУсатюк, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-30T18:15:19Z-
dc.date.available2020-05-30T18:15:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАвраменко О. Б., Усатюк Я. В. Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога. Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. 2019. Вип. СXХХХІV (144). (Серія педагогічні науки). С. 5–15.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12637-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні підходи до визначення медіакомпетентності майбутнього вчителя інформатики, шляхи та питання ефективності і доцільності формування медіакомпетентності педагога з метою успішної реалізації освітніх завдань. Проаналізовано поточний стан розвитку теоретичного та методичного формування медіакомпетентності сучасного педагога та обґрунтовано необхідність застосування елементів медіаосвіти у навчально-виховному процесі. Визначено напрямки впровадження медіаосвіти в процес підготовки майбутнього вчителя інформатики та окреслено основні труднощі, які на сьогоднішній день його супроводжують. Проаналізовано, що впровадження медіа в освітній процес школи може бути ефективним лише за умови, медіакомпетентного вчителя, тобто вчителя, здатного якісно реалізувати на практиці можливості сучасних інформаційних та різноманітних медіа технологій, який вміє розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами. Це в свою чергу передбачає розробку та використання інформаційних ресурсів для методичної підтримки вчителів. Адже сучасний вищий навчальний заклад повинен готувати завзятих, ініціативних вчителів, які досконало володіють технікою як критичного, так і творчого мислення. Адже саме такий вчитель зможе допомогти учням адаптуватися в сучасному середовищі інформаційних змін та виховувати медіакомпетентне молоде покоління.uk_UA
dc.publisherКиїв : Вид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.12-051-
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectмедіатехнологіїuk_UA
dc.subjectсучасний педагогuk_UA
dc.subjectтеоретичні і методичні проблемиuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vymogy_2019.pdf245,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.