Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-06-03T08:20:37Z-
dc.date.available2020-06-03T08:20:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658-
dc.description.abstractДосліджено роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіонуuk_UA
dc.publisherКиїв : Київ. нац. торг.-екон. ун-тuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;070+659.1]-043-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуристичний регіонuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectтуристичний кластерuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.titleРоль реклами у формуванні туристичного іміджу регіонуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ РЕГІОНУ.pdfКирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133.583,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.