Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658
Title: Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону
Authors: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Keywords: туризм
реклама
туристичний регіон
маркетинг
імідж
туристичний кластер
брендинг
Issue Date: 2020
Publisher: Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т
Citation: Кирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133.
Series/Report no.: УДК;070+659.1]-043
Abstract: Досліджено роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ РЕГІОНУ.pdfКирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133.583,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.