Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБовкун, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:07:44Z-
dc.date.available2020-06-16T06:07:44Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationБовкун О. А. Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери України. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 179–182uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12677-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день, в умовах сучасної ринкової ситуації з яскраво вираженою жорсткою конкуренцією, важливе значення для суб’єктів господарювання туристичної галузі України має ефективна реалізація поставлених цілей, завдань, принципів розвитку туристичних підприємств, а також формування успішної системи стратегічно-маркетингового планування.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.titleУдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конференції Умань 30-31 травня 2019.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.