Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12677
Title: Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери України
Authors: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Keywords: конкурентоспроможність
маркетинг
туристична сфера
прогнозування
планування
Issue Date: Apr-2019
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Бовкун О. А. Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери України. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 179–182
Abstract: На сьогоднішній день, в умовах сучасної ринкової ситуації з яскраво вираженою жорсткою конкуренцією, важливе значення для суб’єктів господарювання туристичної галузі України має ефективна реалізація поставлених цілей, завдань, принципів розвитку туристичних підприємств, а також формування успішної системи стратегічно-маркетингового планування.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12677
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.