Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12687
Title: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК В УКРАЇНІ
Authors: Гуменюк, Алла Валеріївна
Keywords: маркетингова діяльність на підприємствах АПК
агропромисловий комплекс
маркетингова діяльність
служби маркетингу
Issue Date: 11-Feb-2020
Publisher: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ. – Київ, 2020
Citation: Підприємницька, торговельна, біржова діяльність: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 11 лютого 2020 року) / Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ. – Київ, 2020. С.179-182
Series/Report no.: УДК;658.8:339.119
Abstract: Особливості маркетингу в аграрному комплексі тісно пов'язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва, яка характеризується різноманітністю асортименту продукції та учасників ринку, а також різноманіттям організаційних форм господарювання. Слід також відзначити, що сільськогосподарський маркетинг набагато складніше інших його форм, це обумовлено тим, що використання елементів і засобів маркетингу в аграрному секторі має особливості, пов’язані зі специфікою самого сільськогосподарського виробництва та особливостей180 галузі в цілому, зокрема агробіологічних чинників, низької еластичності попиту, сезонності виробництва, що вимагає пошуку дієвих інструментів гнучкого пристосування можливостей підприємства до вимог ринку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12687
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.02 ДУТ.pdf870,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.