Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Валентина Григорівна-
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2020-08-11T08:36:04Z-
dc.date.available2020-08-11T08:36:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБевз В. Г., Годованюк Т. Л. Дубовик В. В. Реалізація технологічного підходу у навчанні майбутніх учителів математики. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2019. №3. С. 182–195.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12721-
dc.description.abstractВ інформаційному світі під час навчання студенти мають за невеликі проміжки часу пропускати через себе велику кількість інформації та диференціювати її відповідно до вимог, потреб і бажань суб’єктів освітнього процесу. Саме тому домінантною ознакою навчально-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя математики має стати глибоке знання та розуміння всіх механізмів процесу навчання, тобто технологічність – досягнення поставленої мети на основі використання раціональної системи дій викладача і студентів (вчителя та учнів). Одна з перших технологій в освіті – програмоване навчання – з'явилася в серединіминулого століття. Характерними рисами цієї технології є чітке формулювання навчальної мети та надання алгоритму її досягнення. Ще одна технологія бере свій початок з середини минулого століття – це технологія перспективно-випереджального навчання. Основна ідея цієї технології – створення комфортного навчального середовища й умов для забезпечення успіху в навчанні. Обидві ці технології відносяться до педагогічних технологій на основі ефективності управління та організації процесу навчання. Особливої актуальності в процесі підготовки майбутніх учителів набуває самостійна робота студентів, оскільки такий вид навчально-пізнавальної діяльності вони мають пропагувати у роботі з майбутніми вихованцями у закладах загальної середньої освіти. Тому, в контесті дослідження розглядалося питання про організацію самостійної роботи студентів на основі перспективно-випереджувальної технології з використанням ІКТ. Для інтенсифікації підготовки майбутніх учителів математики на основі ефективної самостійної роботи студентів запропоновано осучаснити та адаптувати для студентської аудиторії дві відомі технології – перспективно-випереджального та програмованого навчання. Основна ідея – за допомогою відкритих онлайн курсів та інших сервісів (подкасти, інтерактивна стрічка часу, електронних посібників тощо) виносити на самостійне опрацювання студентами окремих навчальних тем, випереджаючи їх вивчення в аудиторії.uk_UA
dc.publisherБердянський державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectперспективно-випереджувальна технологіяuk_UA
dc.subjectпрограмоване навчанняuk_UA
dc.subjectподкастиuk_UA
dc.subjectстрічка часуuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Бердянськ_кінц _1_.pdf504,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.