Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12723
Title: Полікультурний підхід у формуванні педагогічної культури вчителя іноземної мови
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Keywords: полікультурність
полікультурний підхід
педагогічна культура
вчитель іноземної мови
полікультурна особистість
професійна діяльність
культурологічний підхід
діалог культур
Issue Date: Apr-2020
Publisher: Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Citation: Білецька І. О. Полікультурний підхід у формуванні педагогічної культури вчителя іноземної мови. Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи: матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. конф. (Кам’янець-Подільський, 09 квітня 2020 р.). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. С.194–198.
Abstract: Проблема полікультурної особистості, для розуміння якої важливі шляхи взаємодії особистості і культури, надзвичайно актуалізується в епоху глобалізації та інтеграції, соціокультурних явищ, що ставлять перед сучасною освітою завдання виховання підростаючого покоління нового типу, здатного творчо мислити і працювати в умовах полікультурного світу. Знання іноземної мови, розуміння та сприйняття інших культур є важливою запорукою ефективності виховання полікультурної особистості. Реалізація такого завдання можлива завдяки підготовці високопрофесійних учителів, насамперед іноземних мов, з високим рівнем педагогічної культури, здатних працювати в полікультурному середовищі, формувати у своїх вихованців соціальну стійкість, систему моральних цінностей, умінь жити в суспільстві, яке постійно піддається трансформаціям.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12723
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polikulturnyi_pidhid_u_formuvanni_pedagogochnoi_kultury_vchyteliv_inozemnoi_movy.pdf499,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.