Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12723
Title: | Полікультурний підхід у формуванні педагогічної культури вчителя іноземної мови |
Authors: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Keywords: | полікультурність полікультурний підхід педагогічна культура вчитель іноземної мови полікультурна особистість професійна діяльність культурологічний підхід діалог культур |
Issue Date: | Apr-2020 |
Publisher: | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
Citation: | Білецька І. О. Полікультурний підхід у формуванні педагогічної культури вчителя іноземної мови. Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи: матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. конф. (Кам’янець-Подільський, 09 квітня 2020 р.). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. С.194–198. |
Abstract: | Проблема полікультурної особистості, для розуміння якої важливі шляхи взаємодії особистості і культури, надзвичайно актуалізується в епоху глобалізації та інтеграції, соціокультурних явищ, що ставлять перед сучасною освітою завдання виховання підростаючого покоління нового типу, здатного творчо мислити і працювати в умовах полікультурного світу. Знання іноземної мови, розуміння та сприйняття інших культур є важливою запорукою ефективності виховання полікультурної особистості. Реалізація такого завдання можлива завдяки підготовці високопрофесійних учителів, насамперед іноземних мов, з високим рівнем педагогічної культури, здатних працювати в полікультурному середовищі, формувати у своїх вихованців соціальну стійкість, систему моральних цінностей, умінь жити в суспільстві, яке постійно піддається трансформаціям. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12723 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Polikulturnyi_pidhid_u_formuvanni_pedagogochnoi_kultury_vchyteliv_inozemnoi_movy.pdf | 499,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.