Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12725
Назва: | Теоретичні аспекти використання навчальних середовищ для організації дистанційного навчання |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | дистанційне навчання системи управління навчанням онлайн-сервіси хмаро-орієнтовані середовища |
Дата публікації: | 24-кві-2020 |
Видавництво: | Інтернет-конференція |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В. Теоретичні аспекти використання навчальних середовищ для організації дистанційного навчання: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Неперервна педагогічна освіта: стан, проблеми, перспективи», м. Умань, 24 квітня 2020 року. С.123-127 |
Короткий огляд (реферат): | Нині питання організації дистанційного навчання набуває нової актуальності у зв’язку карантином в закладах вищої освіти. Необхідність швидкого реагування на зміни в соціальному житті людини породжують нові проблеми, пов’язані із забезпеченням освітнього процесу. Однією з таких проблем є проблема вибору ефективного навчального середовища для організації навчання тощо. Проаналізовані у роботі навчальні середовища для організації дистанційної освіти мають значний потенціал і відкривають широкі перспективи не тільки для освітніх установ, а й для окремої людини, зацікавленої в отриманні якісної освіти, адже вони створюють можливість для безперервного навчання з підтримкою мобільних технологій і сервісів соціальних мереж, роблять сам процес навчання цікавим та інтерактивним. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12725 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk.pdf | 153,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.