Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-08-31T08:25:07Z-
dc.date.available2020-08-31T08:25:07Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationБілецька І. О. Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали ІV Міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 28 травня 2020 р.). Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020. С. 113–115.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859-
dc.description.abstractМетою дослідження є проаналізувати різні підходи американських науковців до трактування полікультурної освіти, розкрити спільні та відмінні риси концепцій полікультурної освіти, які функціонують у США, з’ясувати її основну мету та принципи. У ході здійснення дослідження було застосовано ряд загальнонаукових методів: аналіз (історіографічний, порівняльний, ретроспективний), синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв; Біла Церква: Авторитет, 2020uk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020-
dc.subjectполікультурністьuk_UA
dc.subjectполікультурна освітаuk_UA
dc.subjectСполучені Штати Америкиuk_UA
dc.subjectтрактуванняuk_UA
dc.subjectконцепціїuk_UA
dc.subjectметаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.titleПолікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polikulturna_osvita_v_SHA.pdf432,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.