Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859
Назва: | Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | полікультурність полікультурна освіта Сполучені Штати Америки трактування концепції мета завдання принципи |
Дата публікації: | тра-2020 |
Видавництво: | Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020 |
Бібліографічний опис: | Білецька І. О. Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали ІV Міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 28 травня 2020 р.). Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020. С. 113–115. |
Серія/номер: | DOI;https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020 |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є проаналізувати різні підходи американських науковців до трактування полікультурної освіти, розкрити спільні та відмінні риси концепцій полікультурної освіти, які функціонують у США, з’ясувати її основну мету та принципи. У ході здійснення дослідження було застосовано ряд загальнонаукових методів: аналіз (історіографічний, порівняльний, ретроспективний), синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Polikulturna_osvita_v_SHA.pdf | 432,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.