Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12931
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевз, Олена Павлівна | - |
dc.contributor.author | Bevz, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-10T09:31:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-10T09:31:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Bevz O. Students' feedback as a means for adjusting methodology course to their needs, interests and level of English. Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні: Збірник матеріалів І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (11 лютого 2017 р.) / За ред. С.ІЦудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. - Київ - Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2017. - 17-19 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7263-44-8 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12931 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз відповідей студентів факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини на шість відкритих запитань після вивчення розділу "Психологічні фактори у вивченні іноземних мов" згідно програми дисципліни "Методика навчання англійської мови" розробленої в рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради в Україні "Шкільний учитель нового покоління" | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Київ - Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.091(477):303.4 | - |
dc.relation.ispartofseries | ББК;74.580(4УКР) | - |
dc.relation.ispartofseries | Е;60 | - |
dc.subject | future English teachers | uk_UA |
dc.subject | Methodology Curriculum | uk_UA |
dc.subject | New Generation School Teacher | uk_UA |
dc.subject | student teachers | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі англійської мови | uk_UA |
dc.subject | навчальна програма курсу "Методика навчання англійської мови" | uk_UA |
dc.subject | проект "Шкільний учитель нового покоління" | uk_UA |
dc.title | Students' feedback as a means for adjusting methodology course to their needs, interests and level of English | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання зворотнього зв'язку студентів як засобу пристосування курсу з "Методики навчання англійської мови" до їхніх потреб, інтересів та рівня володіння англійською мовою | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Students'_feedback_as_a_means_for_adjusting.pdf | 287,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.