Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12931
Title: | Students' feedback as a means for adjusting methodology course to their needs, interests and level of English |
Other Titles: | Використання зворотнього зв'язку студентів як засобу пристосування курсу з "Методики навчання англійської мови" до їхніх потреб, інтересів та рівня володіння англійською мовою |
Authors: | Бевз, Олена Павлівна Bevz, Olena |
Keywords: | future English teachers Methodology Curriculum New Generation School Teacher student teachers майбутні учителі англійської мови навчальна програма курсу "Методика навчання англійської мови" проект "Шкільний учитель нового покоління" |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Київ - Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД» |
Citation: | Bevz O. Students' feedback as a means for adjusting methodology course to their needs, interests and level of English. Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні: Збірник матеріалів І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (11 лютого 2017 р.) / За ред. С.ІЦудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. - Київ - Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2017. - 17-19 с. |
Series/Report no.: | УДК;378.091(477):303.4 ББК;74.580(4УКР) Е;60 |
Abstract: | У статті здійснено аналіз відповідей студентів факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини на шість відкритих запитань після вивчення розділу "Психологічні фактори у вивченні іноземних мов" згідно програми дисципліни "Методика навчання англійської мови" розробленої в рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради в Україні "Шкільний учитель нового покоління" |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12931 |
ISBN: | 978-617-7263-44-8 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Students'_feedback_as_a_means_for_adjusting.pdf | 287,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.