Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12932
Title: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, ПРАКТИКА
Authors: Бойченко, Валентина Василівна
Keywords: сучасний педагог
професійна компетентність
формування управлінської культури керівника навчального закладу
професійне мислення педагога
Issue Date: 22-Nov-2018
Publisher: Умань : ВПЦ "Візаві"
Citation: Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (м. Умань, 22 листопада 2018 р.) / гол. ред. Бойченко В. В. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2018. - 132 с.
Series/Report no.: УДК;378:373-051(06)
Abstract: До збірника увійшли матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика», яка була проведена кафедрою педагогіки та освітнього менеджменту і науково-дослідною лабораторією педагогічної компетентності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з участю кафедри педагогічної творчості Національного педагогічного університету імені. М.П. Драгоманова 22 листопада 2018 року. Основна тематика опублікованих у збірнику статей відповідає напрямам роботи конференції: - дидактичні та методичні аспекти підготовки майбутнього педагога; - формування професійної компетентності в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу; - формування управлінської культури керівника навчального закладу; - історія становлення і розвитку вітчизняної та зарубіжної педагогічної освіти; - формування професійного мислення педагога; - загальнокультурна парадигма професійної підготовки майбутніх педагогів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12932
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL`NI PROBLEMY` PIDGOTOVKY` SUChASNOGO PEDAGOGA TEORIYa, ISTORIYa, PRAKTY`KA.pdf309,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.