Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-11-17T06:04:45Z-
dc.date.available2020-11-17T06:04:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖуравко Т.В. Використання лічильних паличок Кюїзенера як засіб логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 70. Т. 2. С. 39-43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12979-
dc.description.abstractУ статті розкрито методику використання лічильних паличок Кюїзенера. Здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з означеної проблеми. Одним із ефективних методів для підготовки дітей до засвоєння елементарних математичних уявлень, розвитку творчих здібностей, уяви, фантазії, здатності до моделювання і конструювання, розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті, виховання самостійності, ініціативи, наполегливості у досягненні мети є інноваційні технології. Для підвищення якості математичної освіти дошкільника актуальним є впровадження методики паличок Кюїзенера, так званих «чисел в кольорі». Виокремлено найбільш суттєві особливості дослідження логіко-математичних компетентностей старших дошкільників. Розкрито та обґрунтовано, що методика Кюїзенера полягає у засвоєнні елементарних математичних знань та уявлень, вона сприяє розвитку пізнавальних процесів та найбільше відповідає монографічному методу навчання числу і рахунку. Використання «чисел у кольорі» дозволяє розвивати у дітей знання про числа за допомогою лічби та вимірювання, оскільки такі знання про числа є найбільш усвідомленими. Основними перевагами освітньої технології є доступність, багатофункціональність, універсальність. Доступність полягає в тому, що вона проста і зрозуміла дітям і сприймається ними як гра, а не нудне заучування математичних понять та чисел. Багатофункціональна тому, що є математичним посібником, який дає змогу підвести дитину до розуміння абстрактних і математичних понять. Вона створена для навчання математики та розвитку математичних здібностей у дітей дошкільного віку, при цьому сприяє розвитку дрібної моторики, просторовому та зоровому сприйняттю. Універсальною вона є тому, що її застосування не суперечить іншим методикам, а навпаки вдало їх доповнює. Палички Кюїзенера, як дидактичний засіб, в повній мірі відповідають специфіці навчання елементарних математичних уявлень. Вони є багатофункціональним математичним посібником, який дозволяє «через руки» підвести до розуміння різних абстрактних понять, що формуються у дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.015.31:51-
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk_UA
dc.subjectпалички Кюїзенераuk_UA
dc.subjectарифметична задачаuk_UA
dc.titleВикористання лічильних паличок Кюїзенера як засіб логіко-математичного розвитку дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf226,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.