Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12979
Назва: | Використання лічильних паличок Кюїзенера як засіб логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку |
Автори: | Журавко, Тетяна Валеріївна |
Ключові слова: | діти дошкільного віку математична компетентність логіко-математичний розвиток палички Кюїзенера арифметична задача |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Журавко Т.В. Використання лічильних паличок Кюїзенера як засіб логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 70. Т. 2. С. 39-43. |
Серія/номер: | УДК;373.2.015.31:51 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито методику використання лічильних паличок Кюїзенера. Здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з означеної проблеми. Одним із ефективних методів для підготовки дітей до засвоєння елементарних математичних уявлень, розвитку творчих здібностей, уяви, фантазії, здатності до моделювання і конструювання, розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті, виховання самостійності, ініціативи, наполегливості у досягненні мети є інноваційні технології. Для підвищення якості математичної освіти дошкільника актуальним є впровадження методики паличок Кюїзенера, так званих «чисел в кольорі». Виокремлено найбільш суттєві особливості дослідження логіко-математичних компетентностей старших дошкільників. Розкрито та обґрунтовано, що методика Кюїзенера полягає у засвоєнні елементарних математичних знань та уявлень, вона сприяє розвитку пізнавальних процесів та найбільше відповідає монографічному методу навчання числу і рахунку. Використання «чисел у кольорі» дозволяє розвивати у дітей знання про числа за допомогою лічби та вимірювання, оскільки такі знання про числа є найбільш усвідомленими. Основними перевагами освітньої технології є доступність, багатофункціональність, універсальність. Доступність полягає в тому, що вона проста і зрозуміла дітям і сприймається ними як гра, а не нудне заучування математичних понять та чисел. Багатофункціональна тому, що є математичним посібником, який дає змогу підвести дитину до розуміння абстрактних і математичних понять. Вона створена для навчання математики та розвитку математичних здібностей у дітей дошкільного віку, при цьому сприяє розвитку дрібної моторики, просторовому та зоровому сприйняттю. Універсальною вона є тому, що її застосування не суперечить іншим методикам, а навпаки вдало їх доповнює. Палички Кюїзенера, як дидактичний засіб, в повній мірі відповідають специфіці навчання елементарних математичних уявлень. Вони є багатофункціональним математичним посібником, який дозволяє «через руки» підвести до розуміння різних абстрактних понять, що формуються у дітей дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12979 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 226,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.