Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13049
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-18T06:45:36Z | - |
dc.date.available | 2020-11-18T06:45:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Карнаух Л. П., Авраменко О. О. Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 4 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань : Візаві, 2019. С. 90–96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13049 | - |
dc.description | Статтю присвячено вивченню різних підходів до дослідження соціальної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано стан розробки проблеми соціальної компетенції особистості у вітчизняній та зарубіжній науці, визначено наукові досягнення вчених. Розкрито особливості засвоєння дитиною досягнень суспільно-історичного досвіду спілкування, взаємодії, співробітництва з дорослими й однолітками. Досліджено, що основою розвитку особистості дитини, соціальною зрілістю її особистості, рівнем її соціальної компетентності визначається успішність соціалізації дошкільника, і в результаті дозволяє дитині зайняти гідне місце в системі взаємин з дорослими й однолітками в соціальному довкіллі. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2.017:316.42 | - |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | соціальна компетенція | uk_UA |
dc.subject | соціальна активність | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | соціум | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.title | Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12 (1).pdf | 472,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.