Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13049
Title: Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму
Authors: Карнаух, Леся Петрівна
Авраменко, Оксана Олександрівна
Keywords: взаємодія
діти старшого дошкільного віку
заклад дошкільної освіти
соціальна компетенція
соціальна активність
самооцінка
особистість
соціалізація
соціум
спілкування
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Карнаух Л. П., Авраменко О. О. Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 4 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань : Візаві, 2019. С. 90–96.
Series/Report no.: УДК;373.2.017:316.42
Description: Статтю присвячено вивченню різних підходів до дослідження соціальної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано стан розробки проблеми соціальної компетенції особистості у вітчизняній та зарубіжній науці, визначено наукові досягнення вчених. Розкрито особливості засвоєння дитиною досягнень суспільно-історичного досвіду спілкування, взаємодії, співробітництва з дорослими й однолітками. Досліджено, що основою розвитку особистості дитини, соціальною зрілістю її особистості, рівнем її соціальної компетентності визначається успішність соціалізації дошкільника, і в результаті дозволяє дитині зайняти гідне місце в системі взаємин з дорослими й однолітками в соціальному довкіллі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13049
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12 (1).pdf472,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.