Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13049
Title: | Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму |
Authors: | Карнаух, Леся Петрівна Авраменко, Оксана Олександрівна |
Keywords: | взаємодія діти старшого дошкільного віку заклад дошкільної освіти соціальна компетенція соціальна активність самооцінка особистість соціалізація соціум спілкування |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Карнаух Л. П., Авраменко О. О. Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 4 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань : Візаві, 2019. С. 90–96. |
Series/Report no.: | УДК;373.2.017:316.42 |
Description: | Статтю присвячено вивченню різних підходів до дослідження соціальної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано стан розробки проблеми соціальної компетенції особистості у вітчизняній та зарубіжній науці, визначено наукові досягнення вчених. Розкрито особливості засвоєння дитиною досягнень суспільно-історичного досвіду спілкування, взаємодії, співробітництва з дорослими й однолітками. Досліджено, що основою розвитку особистості дитини, соціальною зрілістю її особистості, рівнем її соціальної компетентності визначається успішність соціалізації дошкільника, і в результаті дозволяє дитині зайняти гідне місце в системі взаємин з дорослими й однолітками в соціальному довкіллі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13049 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12 (1).pdf | 472,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.