Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13201
Title: Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови.
Authors: Лукіна, Лія Русланівна
Keywords: педагогічний контроль
цілі навчання
тестування
лінгводидактичний тест
форма контролю
письмова робота
Issue Date: 22-Apr-2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Лукіна Л.Р. Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови. Наука. Освіта. Молодь: матеріали XIII Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців (Умань, 22 квітня 2020 р.) / за ред. О. Безлюдного. – Умань: Візаві, 2020. – 310 с. – с. 139 – 142.
Abstract: Педагогічний контроль в школі проводиться таким чином, щоб кожна тема була педагогічно і методично завершеною, щоб учні проходили повний цикл процесу засвоєння – від первинного сприйняття змісту до закріплення і застосування засвоєної інформації в моделях реальної практики. Питаннями контролю у навчанні іноземної мови займаються багато авторів (Володін Н.В., Горчев А.Ю., Зельг Р.І. та багато інших). Однак, прийоми перевірки та обліку знань, умінь, навичок, методики їх організації та проведення не втратили своєї актуальності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13201
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Освіта. Наука. Молодь 2020 (1).pdf245,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.