Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13270
Title: Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки
Authors: Кірдан, Олена Леонідівна
Keywords: історія педагогіки
професійна підготовка
електронні ресурси
вища освіта
викладання та навчання
електронні джерела
Issue Date: May-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кірдан О.Л. Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. 2020. № 16. С. 44–53 DOI: 10.18372/2411-264X.16.14679
Series/Report no.: УДК;373.5.011.3-051:94]:004.77
Abstract: Дослідження проблеми використання електронних ресурсів у викладанні та навчанні історії педагогіки є актуальним на теоретичному, методичному та практичному рівнях. Окремі її аспекти розглядалися в працях вітчизняних науковців щодо організації змішаного навчання, використання електронних засобів навчання, дидактичних можливостей відкритих освітніх ресурсів та ін. На основі аналізу нормативно-правових документів, державних стандартів вищої педагогічної освіти, власної практичної діяльності констатовано на необхідності використання потенціалу електронних ресурсів у навчанні та викладанні навчальної дисципліни «Історія педагогіки». Мета – виокремити та проаналізувати електронні ресурси як складник джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки» у закладах вищої освіти України. Для досягнення визначеної мети та завдань використано методи: теоретичні: аналіз, синтез, конкретизація, порівняння та узагальнення наукових джерел кола досліджуваної проблеми; вивчення нормативноправових документів; емпіричні: аналіз та узагальнення педагогічного досвіду. За інформаційним критерієм виокремлено та схарактеризовано такі групи електронних ресурсів – складників рекомендованих джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки»: електронні ресурси локальних мереж; відкриті освітні ресурси; електронні документи; цифрові ресурси; науково-інформаційні бази даних; електронні бібліотеки, історико-культурні ресурси; електронні біографії; електронні колекції; історико-педагогічні сайти та сайти музеїв. Розкрито особливості змістового наповнення виокремлених груп електронних ресурсів. Вказано теми освітнього компоненту «Історія української школи і педагогіки», зміст яких рекомендований до оновлення на основі запропонованих електронних ресурсів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13270
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14679-38366-1-SM.PDF601,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.