Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13322
Title: Інноваційний потенціал англомовної дисципліни «Дистанційне навчання у вимірах сьогодення: виклики та особливості успішної імплементації» у практиці підготовки магістрів освіти
Authors: Гурський, Ігор Юрійович
Keywords: інноваційність
інноваційний вимір
дистанційне навчання
фахова підготовка
магістр
01 Освіта
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Platforma europeană a științei
Citation: Гурський І. Ю. Інноваційний потенціал англомовної дисципліни «Дистанційне навчання у вимірах сьогодення: виклики та особливості успішної імплементації» у практиці підготовки магістрів освіти. Modalități conceptuale de dezvoltare a științei moderne: colecție de lucrări științifice «ΛΌГOΣ» cu materiale conferinței științifice și practice internaționale (Bucureşti, România‚ 20 noiembrie 2020). Bucureşti, România: Platforma europeană a științei‚ 2020. Volumul 3. P. 39–40.
Series/Report no.: UDC;001(08)
Abstract: Нові виклики, викликані невпинним поширенням коронавірусної хвороби, не могли не знайти відлуння в освітній сфері. Організація ефективного дистанційного навчання в закладі освіти відноситься до кола найважливіших проблем, які потребують негайного вирішення. З огляду на інтеграцію зусиль освітян у прагненні переформатувати освітній процес, усе відчутнішою стає потреба у підготовці вчителя англійської мови, який здатний не лише створити середовище для ефективного оволодіння мовою в умовах змішаного навчання, але й‚ який завжди «залишається на зв’язку» з майбутнім, тобто, перебуває в постійному пошуку оптимальних шляхів досягнення освітніх цілей під час роботи із «цифровим» поколінням учасників процесу пізнання у непередбачуваних умовах сьогодення.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13322
ISBN: 978-606-8274-23-2
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Румунія (Бухарест).pdfРумунія (Бухарест)296,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.