Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13324
Назва: СПІЛЬНОТА ДОСЛІДНИКІВ ЯК МЕТОД ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
Автори: Іванчук, Анна Петрівна
Шумаєва, Світлана Петрівна
Ключові слова: критичний аналіз
філософський пошук
classroom community of inquiry
рефлексія
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Іванчук А., Шумаєва С. Спільнота дослідників як метод інноваційного. Полілог культур: освітні і культорологічні аспекти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців. (31березня 2020 р). Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2020 С.33- 35
Короткий огляд (реферат): Спільнота дослідників – цілісна соціальна організація, яка створює у своїх членів позитивне відчуття приналежності. Перебуваючи в ній, діти мають можливість „реалізовувати ту розумність, яку рідко можна практикувати поза ним – у хвилюваннях життя. Лише тут вони набувають спроможності оцінювати свої сили, що зросли, наслідком чого стає підвищення їхньої самооцінки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13324
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.