Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2020-12-22T08:30:56Z-
dc.date.available2020-12-22T08:30:56Z-
dc.date.issued2020-10-07-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи у закладі вищої освіти : теоретичний аспект. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи» (м. Умань, 7-8 жовтня 2020 року). 80 с. ,С. 23–28.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13326-
dc.description.abstractУ статті доведено, що базисним критерієм оцінки якості освіти виступає професійна компетентність; визначено, що професійна компетентність учителя має інтегративну природу, що її джерелом є різні сфери культури, в тому числі й екологічна; розкрито методологічні основи, на яких ґрунтується екологічна компетентність сучасного вчителя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнтернет виданняuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяuk_UA
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA
dc.subjectвища педагогічна освітаuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Repoz3.pdf378,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.