Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13326
Назва: | ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
Автори: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Ключові слова: | професійна компетентність екологічна компетентність заклад вищої освіти професійна підготовка вчителя вчитель початкової школи вища педагогічна освіта |
Дата публікації: | 7-жов-2020 |
Видавництво: | Інтернет видання |
Бібліографічний опис: | Грітченко Т. Я. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи у закладі вищої освіти : теоретичний аспект. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи» (м. Умань, 7-8 жовтня 2020 року). 80 с. ,С. 23–28. |
Короткий огляд (реферат): | У статті доведено, що базисним критерієм оцінки якості освіти виступає професійна компетентність; визначено, що професійна компетентність учителя має інтегративну природу, що її джерелом є різні сфери культури, в тому числі й екологічна; розкрито методологічні основи, на яких ґрунтується екологічна компетентність сучасного вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13326 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Repoz3.pdf | 378,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.